השכרת אוהלים לאירועים– למה לי?

 

 

השכרת אוהל לאירוע, מאפשר לך להנות מחופש בחירה רחב!

 

בחירת מקום האירוע

בחירת מקום האירוע לא מוגבל לאולמות אירועים ומיקומם הגאוגרפי . את האוהלים ניתן להקים בכל מקום שנוח לך ולאורחים שלך , אוהלים בטבע או בנוחיות ביתך בחצר.

 

שריון תאריך

גני אירועים ואולמות מחויבים בשריון תאריך לאירוע כחצי שנה מראש, מה שלא משאיר מקום לאירוע ספונטני בהתראה קצרה. לעומת השכרת ציוד, התאמת גודל האוהל לשטח ושריונו בפרק זמן סביר של כשבוע וחצי.

 

הגנה מפני מזג האוויר

האוהלים וההצללות מספקים הגנה מלאה מפני מזג האוויר ובשילוב עם ציוד נלווה כמו מאווררים/ פטריות חימום (אוהלי חורף / אוהלי קיץ) מייצרים מענה מושלם לתנאי מזג האוויר.

 

אווירה ייחודית ויוקרתית

השכרת אוהלים והצללות מקנה אווירה יוקרתית לאירוע ויוצר תיחום המפריד בין החוץ לפנים, יוצר פרטיות במקום ציבורי דבר שלא פחות חשוב מהגנה מפני מזג האוויר. בשילוב עם ריהוט אלטרנטיבי נוצר אופי לאירוע ואווירה ייחודית.

 

אינו מוגבל בזמן

השכרת אוהלים אינה מוגבלת בזמן, ניתן לשכור אוהלים לתקופה קצרה- משך האירוע או יומיים, וניתן להשכיר אוהלים לתקופות ארוכות בנות מספר חודשים.

 

עלויות - כמה זה עולה לי?

המחיר בהשכרת ציוד לאירועים תלוי בגודל האירוע. ממנו נגזר גודל האוהל הנדרש, מספר מקומות הישיבה וציוד נלווה מתאים. כלומר, טווח המחירים הוא מגוון ורחב ותלוי ביכולות ורצון ההשקעה מצדך. המחיר זול בהרבה מאולמות כל עוד מדובר באירועים קטנים ובינוניים (עד 200 איש) לאחר מכן המחירים משתווים ואף יקרים יותר מפאת הלוגיסטיקה של הקמה בשטח.

 

מקווים שעזרנו, לפרטים /ייעוץ חדשות ומבצעים אנחנו -afteryou

     חזרה לדף מאמרים וטיפים

 

פגודה, אוהל לאירועים - הצעת מחיר

.
אנא מלא את כל השדות ההכרחיים.